سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سربازی برای امام زمان (عج) (سه شنبه 85/10/12 ساعت 4:9 عصر)

 چه کنیم ؟؟؟؟

بعد از اینکه کلی مطلب نوشتیم درباره امام زمان عج ( البته به صورت مناجات ) به این نتیجه رسیدیم که مناجات ما به هیچ درد امام زمان نمی خورد . باید این رو قبول کنیم که امام زمان گریه کن نمی خواد ... اگر گریه کن می خواست مطمئن باشید تا حالا ظهور کرده بود و  ما و شما هم سربازش بودیم... !

رهبر بزرگ انقلاب می فرماید : « انتظار فرج با بی عملی همراه نمی شود ... »

امام زمان سرباز می خواهد ... بالاخره وقتی شما یک مهمانی رو دعوت می کنید حتما اول از همه خونه تون رو تمیز می کنید و بعد دعوتش می کنید ... همینجوری که دعوت کنید « آبروتون » میره ... ولی یک موقع هم دیدید که اون مهمان سر زده اومد و شما هم آبروتون رفت و جلو مهمان شرمنده شدید.

که خود امام زمان (عج) می فرمایند : « همانا ظهور ما بسیار ناگهانی خواهد بود ... »

نکته اول : " سعی کنیم هر کار خوبی که انجام می دهیم برای امام زمان باشد و آخر هر کاری خیری آن را به ایشان تقدیم نماییم " .

نماز جماعت و نماز اول وقت رو انشا ا... همه مایی که این مطلب رو می خونیم اهلش هستیم . اکثرا دعاهای مخصوص امام زمان رو هم ( ان شا ا.. ) می خونیم( دعای توسل ، دعای سمات ، دعای معرفت، دعای ندبه ، دعای « عهد »، زیارت آل یاسین ، دعای سلامتی امام زمان ، دعای فرج امام زمان و .... ) . خلاصه هر کار خیری که می کنیم ببینیم که امام زمان و خدا در متن انجام اون کار هستند ؟ قبل از هر کاری با خودمون بگیم : خوب ! من که این کار رو می کنم ببینم با این کار من خدا راضی می شه ؟ امام زمان خشنود می شه ؟ اصلا هر صبح که از رختخواب بلند می شویم ، به خودمان بگوییم: من امروز چکار کنم تا دل پسر فاطمه (س) را از خود راضی و خشنود نگه دارم ؟ هر صبح با امام زمانمون حرف بزنیم ، صحبت کنیم ، نه به خاطر اینکه ثواب ببریم به خاط اینکه درد دل کنیم ، به خاطر اینکه حداقل به اهمیت اون صحبتمون با امام زمان (عج) اون روز رو گناه نکنیم ... !

تبصره : هر روز یاریمان را با امام زمان تجدید کنیم و با ایشان ارتباط داشته باشیم .

یکی از بهترین روش هایی که می تواند ما را به امام زمانمان نزدیک کند ، (( دعای عهد )) است که وقت خواندنش از اذان صبح تا طلوع آفتاب است . امام صادق (ع) می فرمایند : هرکس این دعا را چهل صباح پشت سر هم بخواند به طور قطع از یاوران حجت ما خواهد بود ! حتا اگر بمیرد ...

چهل صبح ... چهل صبح ... بخوانیم برای خودمان ...  با ایشان صحبت کنیم ! آقای کشمیری می فرمایند : روزی یک ساعت با امام زمان خلوت کنید ...

در زمان غیبت چکار کنیم ؟

یک : عَلَیکُم بِلدُعا وَ الاِنتِظار الفَرَج ( امام حسن عسگری (ع))

در آخر زمان همه آدم ها هلاک می شوند « بجز » کسانی که برای فرج امام زمان (عج) دعا کرده اند .

( برمبنای روایاتی که وجود دارد ، بر مبنای حرف آیت ا.. بهجت )

ادامه در شماره های بعدی ...

 « اللهم عجل لولیک الفرج و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و جعلنا کما تحب »

 





لیست کل یادداشت های این وبلاگ ?
 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 7 بازدید
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدیدها: 82608 بازدید
  • درباره من
  • مطالب بایگانی شده
  • اشتراک در خبرنامه
  •  
  • لینک دوستان من
  • لوگوی دوستان من
  •